هدیه ویژه شبکه آزمایشگاهی برای محققان در نمایشگاه نانو

هدیه ویژه شبکه آزمایشگاهی برای محققان در نمایشگاه نانو

ابرنت: محققان بازدید کننده از بخش شبکه آزمایشگاهی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نانو، اعتبار هدیه جهت استفاده از خدمات آزمایشگاهی دریافت می کنند.


به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، نمایشگاه نانوفناوری در پانزدهمین دوره خود همچون دوره های گذشته، میزبان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی و سایر مجموعه های فعال عضو این شبکه است. شبکه آزمایشگاهی در طول برگزاری نمایشگاه فناوری نانو و در ضلع شرقی طبقه دوم خلیج فارس با همراهی 13 لابراتوار عضو شبکه حضور دارد و توانمندی ها و حمایت های خودرا معرفی می کند.
شبکه آزمایشگاهی، مشابه سال قبل هدیه ویژه ای را برای محققان، دانشگاهیان و فعالان فناور و سایر علاقمندانی که در پانزدهمین نمایشگاه نانو از غرفه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی بازدید کنند در نظر گرفته است.
محققان و شرکت های بازدید کننده (حقیقی و حقوقی) از غرفه شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی نانو، اعتبار هدیه پنج میلیون ریالی جهت استفاده از خدمات آزمایشگاهی دریافت می کنند و تا هفدهم آبان ماه برای فعال سازی کد تخفیف در باشگاه مشتریان فرصت دارند و بعد از ثبت کد، می توانند تا پایان فصل پاییز از این تخفیف بهره گیرند.
مراکز عضو شبکه با رزرو غرفه در این نمایشگاه می توانند با ارسال درخواست حمایت پشتیبانی بوسیله کارتابل آزمایشگاه، قسمتی از هزینه اجاره غرفه را از شبکه دریافت نمایند.
شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه سال جاری در غرفه خود به همراه سه کارگزار حضور خواهد داشت که هر کارگزار میز کار ویژه ای در غرفه شبکه دارد تا به معرفی خدمات خود بپردازد.
حامی(https: //hamylabs.com)، ارائه کننده مواد آزمایشگاهی مرجع، نوتا (https: //notacenter.ir)، ارائه کننده خدمات تعمیر، نگهداری و نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی و مهامکس (https: //mahamax.com)، تبادل کننده خدمات آزمایشگاهی، مشاوره و تحلیل نتایج تحلیل با حضور در نمایشگاه نانو، پاسخگوی مخاطبان خواهند بود.
همین طور شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه نانو میزبان انعقاد تفاهم نامه های همکاری بین مراکز عضو این شبکه است که جزییات مربوط به این تفاهم نامه ها متعاقبا اعلام خواهد شد.
شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی همین طور انعکاس برنامه ها و اخبار مراکز حاضر در نمایشگاه امسال را با هدف معرفی توانمندی های این مجموعه ها در برنامه خود دارد.
در نمایشگاه فناوری نانو سال گذشته، حدود هزار پژوهشگر کارت اعتباری سه میلیون ریالی را دریافت کرده و طرح تخفیف مربوطه را در باشگاه مشتریان خود فعال کردند. از این تعداد، بالاتر از 700 نفر با مراجعه به لابراتوار های عضو شبکه از اعتبار خدمات آزمایشگاهی استفاده کردند.
از مجموعه های عضو شبکه آزمایشگاهی حاضر در نمایشگاه می توان به سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، پارس لیان اروند، بیم گستر تابان، پژوهشگاه شیمی و مهندس شیمی ایران، پژوهشگاه مواد و انرژی، آرتینه صنعت پرتو، صامت تک آزما، آریا الکترون اپتیک، ایران دلکو، دانشگاه آزاد، بنیاد علوم کاربردی رازی، مرکز تحقیقات فراوری مواد معدنی ایران و شرکت تعاونی میلاد پرنیا ایرانیان اشاره نمود. در زمان برگزاری نمایشگاه، کارشناسان شبکه آزمایشگاهی با حضور در غرفه شبکه، آماده پاسخگویی و راهنمایی حاضرین و تبادل نظر با آنها هستند.
شایان ذکر است پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو، ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.




منبع:

1403/07/21
13:09:58
0.0 / 5
50
تگهای خبر: حقوق , خدمات , شبكه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ابر نت