از كدام خدمات فناوری اطلاعات شكایت دارید؟
به گزارش ابرنت مشتركان درصورت شكایت از هر یك از خدمات اینترنتی، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان می توانند به سامانه ثبت شكایات مبتنی بر مكان نمای جغرافیایی رجوع و شكایت خویش را ثبت كنند تا رگولاتوری به بررسی شكایات آنها بپردازد.
به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، سامانه ثبت و پاسخگویی به شكایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت كاربران و رسیدگی به شكایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان به راه افتاده است. كاربران سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می توانند با رفتن به سایت https: //195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شكایت های خویش را از سرویسهای مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری كنند.
كاربران در رفتن به سامانه ثبت و پاسخگویی به شكایات مبتنی بر مكان نمای جغرافیایی، ابتدا باید محل شكایت خویش را در منوی جستجو انتخاب و روی نقشه به صورت دقیق مشخص كنند و در مرحله بعدی اطلاعات شكایت شامل سرویس، نام اپراتور، نوع و مبحث شكایت را وارد كرده و با انتخاب دكمه مرحله بعد وارد منوی اطلاعات تماس شوند.
در این مرحله بعد از ورود اطلاعات تماس و متن شكایت، گزینه ثبت را انتخاب كنند. بعد از ثبت شكایت كاربر، كد رهگیری شكایت روی صفحه نمایش داده شده و همزمان به شماره تلفن همراه درج شده در اطلاعات تماس ارسال می شود.
كاربران می توانند با رجوع مجدد به این سامانه و انتخاب گزینه پیگیری شكایت و وارد كردن كد پیگیری از وضعیت رسیدگی به شكایت خود آگاه شوند. همینطور مشتركان در این سامانه می توانند شكایت های سایر مشتركان در حوزه های مختلف ICT را مشاهده كنند و یا درصورت مستندات شامل تصویر، صوت آنرا ضمیمه كنند.
آمار آخرین شكایات ثبت شده در این سامانه در ماه گذشته به صورت زیر است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب