به دلیل گمراه كردن مشتری؛

آمازون در لهستان جریمه شد

آمازون در لهستان جریمه شد

ابرنت: به گزارش ابرنت، ناظر پشتیبانی از مصرف کننده لهستان آمازون را به علت گمراه کردن مشتریان درباره موجودی محصولات و تاریخ تحویل آن  ۷.۸ میلیون دلار جریمه کرد.


به گزارش ابرنت به نقل از رویترز، این رگولاتوری اعلام نمود شکایاتی از مشتریانی دریافت کرده که سفارششان را دریافت نکرده اند. رئیس این سازمان در اطلاعیه ای اعلام نمود: مصرف کنندگان حق دارند تا فرض کنند انتخابهای خرید، در دسترس بودن و زمان تحویل عرضه شده توسط تجار گمراه کننده نیست. وی اعلام نمود: UOKiK در رابطه با عملکردهایی مانند نشان دادن یک زمان شمار روی نمایشگر که به معنای بازه زمانی خاصی بود که در آن سفارش باید بدون گارانتی ارسال در زمان تعیین شده به دست مشتری برسد، سوالاتی مطرح کرده است. آمازون هم در مقابل اعلام نموده خواهان تجدید نظر این رای خواهد شد. این شرکت در اطلاعیه ای ایمیلی نوشته است: هرچند بیشتر محصولات ما بموقع تحویل داده می شود، اما مشتریان می توانند در موارد نادر تاخیر در ارسال یا لغو سفراس تماس بگیرند و ما مشکل را برطرف می نماییم.


منبع:

1403/01/12
15:11:14
0.0 / 5
229
تگهای خبر: محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ابر نت