همکاری فراجا برای ایجاد تحول در ۴ حوزه هوشمندسازی

همکاری فراجا برای ایجاد تحول در ۴ حوزه هوشمندسازی

به گزارش ابرنت، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و پدافند سایبری فراجا با اشاره به اینکه هر سازمانی باید به دنبال تحول و تغییر باشد، در غیر این صورت با شکست قطعی مواجه خواهد شد، اظهار داشت: ایجاد تحول در فراجا شروع شده و با آینده پژوهشی دنبال می شود.


به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، سرتیپ پاسدار احمد دولتخواه در سومین رویداد تخصصی عرضه و تقاضای تکنولوژی های جدید و هوشمند ساز پلیس که از بامداد امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی درحال برگزاری است، ضمن اشاره به لزوم و اهمیت هوشمندسازی خدمات پلیس، اظهار داشت: برای تقویت این مورد نیازمند استفاده از تمام ظرفیتهای کشور هستیم که یکی از این ظرفیت ها، توانمندی شرکتهای دانش بنیان و مجموعه های در رابطه با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری است.
وی ضمن اشاره به برگزاری سومین رویداد هوشمندسازی پلیس در صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار نمود: هر سازمانی باید به دنبال تحول و تغییر باشد، در غیر این صورت با شکست قطعی مواجه خواهد شد و این تغییر و تحول از سالهای گذشته در فراجا شروع شده است و با سرعت، آینده پژوهشی و عقلانیت کامل دنبال می شود.
دولتخواه با اشاره به اینکه برای ایجاد تحول دو رویکرد می توانیم داشته باشیم، یکی از این رویکردها را خلق روش های جدید و ایجاد متدولوژی های جدید دانست و خاطرنشان کرد: از آنجاییکه ما در فراجا روزانه درگیر مأموریت هستیم، اتخاذ این رویکرد، ارکان برنامه ما را تحت تأثیر قرار می دهد و ما باید با چالاکی، برنامه ها را تدوین نماییم.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و پدافند سایبری فراجا رویکرد دوم را بررسی تحولات جهانی و بهره گیری از روش های برپایه فناوری های ارتباطات و فناوری اطلاعات ذکر کرد و افزود: ما در ۴ مبحث محور به دنبال تحول هستیم که یکی از آنها مبحث خدمات رسانی به مردم و کشور است که هر چه نوآورانه تر باشد، از آنها استقبال می نماییم.
دولتخواه مبحث دوم را بهینه کردن مأموریت های عملیاتی سازمانی عنوان نمود و خاطرنشان کرد: ما بشدت نیازمند فرآیندهای نوآورانه هستیم، در غیر این صورت در آینده گرفتار مشکل خواهیم شد.
وی توسعه مشارکت مردمی و توانمندسازی پلیس را از دیگر محورهای فراجا برای تحول عنوان نمود و خاطرنشان کرد: ما برای بهره مندی از فناوری های داخلی دست یاری به سمت شرکت ها و سازمان ها دراز می نماییم.




منبع:

1403/07/16
12:16:50
0.0 / 5
101
تگهای خبر: ارتباطات , تكنولوژی , خدمات , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
ابر نت