استعدادیابی ورزشی کودکان ۳ تا ۱۳ سال توسط یک شرکت دانش بنیان

استعدادیابی ورزشی کودکان ۳ تا ۱۳ سال توسط یک شرکت دانش بنیان

ابرنت: یک شرکت دانش بنیان ایرانی با ارائه بازی های اصلاحی سبب بهبود ۶۰ درصدی راندمان ناهنجاری در خردسالان شده است.


به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، مهدی درریز، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه این مجموعه یکی از برندهای تخصصی ورزش و سلامت کودک از ۳ تا ۱۳ سال است، اظهار نمود: کودکی که وارد سه سالگی می شود در ابتدا در دپارتمان مهارت های بنیادی قرار می گیرد و مهارت های جسمانی و حرکتی آن ارتقا پیدا می کند. مهارت هایی که سبب می شود کودک بعد از هفت سالگی تبدیل به یک فرد شاخص در رشته های ورزشی شود و اعتماد به نفس آن بالا رود.
به نقل از ایشان، هنگامی که کودک وارد چهارسالگی شود ارزیابی های قامتی و اسکلتی روی او صورت می گیرد و یک سری ناهنجاری ها مانند کف پای صاف، زانوی پرانتزی و ضربدری، گودی کمر، شانه های نابرابر و هر ناهنجاری که در زمان بوجود آمده باشد با بازی های هدفمند رفع می شود.
درریز با اشاره به اینکه کودک در سن هفت سالگی وارد دپارتمان استعدادیابی می شود، اضافه کرد: در آن جا پس از یک دوره آموزش سه ماهه با دستگاههای پیشرفته از کودک تست گرفته می شود و پنج رشته که از تمام نظر با توانمندی های جسمانی و روانی آن سازگارتر باشد به خانواده معرفی می شود و می تواند با اولویت در آن رشته ها فعالیت کند.
وی تصریح کرد: بالغ بر ۳۰ شعبه در استانهای مختلف سراسر کشور داریم. هر دپارتمان توسط یکی از اساتید برجسته رشته تربیت بدنی و فیزیولوژی ورزشی و دانشگاهی طراحی و تدوین شده است. در قسمت R&D مجموعه، دپارتمان ها به شکل مستمر به روز می شوند. در سطح منطقه و کشورهای همسایه این پکیج و مجموعه بسیار منحصر به فرد است.
به نقل ازمرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، درریز در مورد مهم ترین موفقیت این مجموعه خاطرنشان کرد: طی طرح تحقیقاتی ای که از راه دانشگاه شیراز انجام داده ایم از ۱۰۰۰ پرونده ای که در اختیار محققان گذاشتیم، مشخص شد بالای ۶۰ درصد بهبود راندمان ناهنجاری داشته ایم، در واقع توانستیم از هر ۱۰ کودک ناهنجار ۶ کودک را بدون احتیاج به هیچ دارو و عمل در محیط جذاب و کودکانه درمان نماییم.



1403/07/23
08:00:58
0.0 / 5
39
تگهای خبر: آموزش , ارتباطات , برند , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
ابر نت