توسعه صنعت بسته بندی با ارتقای کیفیت فیلم های پلیمری

توسعه صنعت بسته بندی با ارتقای کیفیت فیلم های پلیمری

ابرنت: تمامی آزمون های کیفی و پژوهشی فیلم های پلیمری مورد استفاده در صنایع بسته بندی از طرف یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه تولید فیلم های بسته بندی پلیمری ارائه می شود.


به گزارش ابرنت به نقل از ایسنا، محمود چرمچیان، معاون مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره ی این مجموعه توضیح داد: شرکت ما در حوزه تولید فیلم های بسته بندی پلیمری همچون BOPP فعالیت می کند. مجموعه لابراتوار های این شرکت شامل لابراتوار فیلم و لابراتوار مواد پلیمری از سال ۱۳۹۸ تا حالا درحال فعالیت هستند.
وی با اشاره به اشتغال تخصصی نیروی انسانی در این مجموعه فناوری و آزمایشگاهی، اظهار داشت: بطور مستقیم بیش از ۲۴ نفر پرسنل متخصص در سه شیفت کاری در مجموعه آزمایشگاهی این شرکت مشغول به فعالیت هستند.
این فعال فناور درباره ی محوریت کارهای آزمایشگاهی این شرکت اظهار داشت: تمامی آزمون های کیفی و پژوهشی فیلم های پلیمری مورد مصرف در صنایع بسته بندی در عرصه کاری این لابراتوار قرار دارد. این آزمون ها شامل سنجش خواص مکانیکی، نوری، فیزیکی و شیمیایی محصولات یاد شده است. همین طور آزمون های کنترل کیفی عمومی مواد اولیه پلیمری در این مجموعه آزمایشگاهی قابل انجام است.
وی درباره ی تجهیزات آزمایشگاهی مستقر در این مجموعه، اظهار داشت: دستگاه های تست خواص نوری با قابلیت اندازه گیری براقیت، عبور نور، کدری و دانسیته نوری انواع فیلم و ورق قسمتی از این تجهیزات هستند. همین طور تجهیزات اندازه گیری خواص فیزیکی سطوح نظیر ضریب اصطکاک جنبشی و ایستایی، دوخت پذیری حرارتی و کشش سطحی، تجهیزات اندازه گیری خواص مکانیکی شامل کشش و مقاومت پارگی، تجهیزات تحلیل مواد پلیمری نظیر سنجش مواد فرار، شاخص مذاب و درصد فیلر از این تجهیزات بشمار می رود.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیر این مجموعه فناور و تحقیقاتی بیان کرد: فرآیندهای در رابطه با پذیرش، دریافت نمونه و پاسخ دهی مبنی بر الزامات استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ به انجام می رسد. این مجموعه آزمایشگاهی در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل بصورت ۲۴ ساعته فعال است و خدمات خودرا در عرصه فیلم های پلیمری ارائه می دهد.



منبع:

1403/07/30
09:02:56
0.0 / 5
19
تگهای خبر: استاندارد , خدمات , صنعت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ابر نت